LIKE ΣΤΟ FACEBOOK ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΊΣΕΤΕ!





Με κασκόλ του Θρύλου ο Ντάνστον στην Αθήνα

Τον 27χρονο Αμερικανό σέντερ, ο οποίος ξεχωρίζει για τα αθλητικά του προσόντα, τον υποδέχτηκαν οι εκπρόσωποι του Τύπου και το RedPlanet.gr, με τον Μπράιαντ Ντάνστον να φορά πάνω του και ένα ερυθρόλευκο κασκόλ του Ολυμπιακού. Ο ευγενής μπασκετμπολίστας δέχτηκε να απαντήσεις στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων,  μιλώντας για την μεταγραφή του στους Πρωταθλητές Ευρώπης. Ο Αμερικανός αρχικά απάντησε στο πως νιώθει που πλέον αποτελεί παίκτης του Ολυμπιακού: "Είναι εκπληκτικό το γεγονός για εμένα πως πλέον ανήκω στον Ολυμπιακό. Είμαι ενθουσιασμένος! Παρακολουθούσα την πορεία της ομάδας την τελευταία διετία και τα παιχνίδια της στην Ευρωλίγκα και αισθάνομαι χαρούμενος που τώρα αποτελώ μέλος της.

Για το αν ο Ολυμπιακός μπορεί να κάνει το three-peat τόνισε πως: "Δεν θέλω να πω μεγάλα λόγια. Το σίγουρο είναι πως δεν θα είναι εύκολο το να κατακτήσουμε για τρίτη σερί χρονιά το Ευρωπαϊκό. Από την πλευρά μου θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό ώστε να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της".

Για την πρώτη του χρονιά στην Ελλάδα δήλωσε πως: "Την πρώτη χρονιά αγωνίστηκα με τον Άρη στην Ελλάδα και τα πράγματα ήταν κάπως δύσκολα για εμένα. Δεν κύλησαν τα πράγματα όπως θα ήθελα. Όμως, να που μου δόθηκε η ευκαιρία να επιστρέψω και να αποδείξω την πραγματική μου αξία. Έχω καλές αναμνήσεις πάντως.